søndag 18. mai 2014

18/05/14

Hei og beklager mitt fravær på bloggen i det siste. Jeg vil så gjerne men mangler tid og inspirasjon innimellom.

Jeg håper alle hadde en super dag i går. Været i Larvik var helt fantastisk så det var en virkelig flott dag. Jeg startet dagen med frokost på Grand Hotell med familien min og A. Deretter så vi barnetoget sammen, så var jeg en tur hos min beste venninne som også var hjemme i Larvik for anledningen. Deretter var det middag og kaker hos mormor og morfar også en tur til besteforeldrene til A, før jeg dro ned til byen igjen og så på borgertoget. Så var det kvelden og av med bunaden. Jeg var med mamma en tur på Bighorn før jeg dro på grilling og brettspill hos ei venninne.

Været i dag har også vært ganske bra. Mamma, A, mormor, morfar og jeg tok oss en softis i solen i dag og mamma tok noen bilder av meg. Deretter satt jeg på med morfar en tur i fiaten hans fra 1973.






Skjorte: Gestuz / Bukse: Gestuz / Sko: Nike / Solbriller: Ray-Ban / Øredobber: Line & Jo 
/ Klokke: Nixon / Ring: Bjørg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar